Περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη θέση εργασίας
Δημοσίευση: Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2022
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αττική
Κλάδος: εξυπηρέτηση πελατών
Τύπος εργασίας: Αορίστου χρόνου
Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού
Αναζητούμε Call Center Supervisor για την οργάνωση και καθοδήγηση του προσωπικό του τηλεφωνικού μας κέντρου. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την ανάπτυξη πωλήσεων και τη μεγιστοποίηση των στόχων της ομάδας.
Σχετικά με το ρόλο:
Εκπαίδευση και επίβλεψη της ομάδας του τηλεφωνικού κέντρου
Διαχείριση καθημερινής ροής εργασιών με προσανατολισμό στην επίτευξη των στόχων
Αξιολόγηση αναγκών και απόδοσης ομάδας
Συλλογή και ανάλυση στατιστικών στοιχείων τηλεφωνικού κέντρου
Βελτιστοποίηση των διαδικασιών και ενίσχυση της παρακίνησης του προσωπικού
Προϋποθέσεις συνεργασίας
Επιθυμητά προσόντα υποψηφίων:
Αποδεδειγμένη εμπειρία ως υπεύθυνος/η τηλεφωνικού κέντρου
Εμπειρία στη δημιουργία και ανάπτυξη ομάδων
Γνώση διαδικασιών αξιολόγησης απόδοσης
Άριστη γνώση λογισμικού MS Office και συστημάτων ERP
Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
Άριστες οργανωτικές και ηγετικές ικανότητες με ικανότητα επίλυσης προβλημάτων